روایت «الهام علی اف» از آخرین ساعات حضور کنار شهید رئیسی ولیعهد عربستان: نگران نباشید حال پدرم خوب است! کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان حماس (۱ خرداد ۱۴۰۳) رهبر انقلاب بر پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش نماز می‌خوانند لاریجانی در منزل شهید امیرعبداللهیان حضور یافت حضور هیات عالیرتبه عراق در مراسم تشییع رئیس‌جمهور پیام‌های تسلیت مسئولین استانی خراسان رضوی، کانون ها و تشکل های مردمی به آیت الله سید احمد علم‌الهدی پیکر‌های مطهر شهیدان راه خدمت به حرم حضرت معصومه (س) رسیدند+ فیلم مجلس یازدهم به پایان رسید شهید امیرعبداللهیان در نگاه ظریف | او مردی با اخلاص و مردم‌داری بود موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم انتقادپذیری ویژگی بارز شهید رئیسی بود تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد اجابت دعای عاقبت‌به‌خیری مقامات کدام کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور در تهران حضور دارند؟ استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم
سرخط خبرها

استقبال ایران از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب

  • کد خبر: ۱۶۲۷۷۷
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
استقبال ایران از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب
سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص بازگشت سوریه به اتحادیه عرب گفت: رفع اختلافات میان کشور‌های اسلامی و همگرایی و هم‌افزایی میان آنان، دارای نتایج مثبت در منطقه است.

به گزارش شهرآرانیوز، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه موفقیت سوریه در دستیابی به جایگاه و کرسی خود نزد اتحادیه عرب را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.  

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: رفع اختلافات میان کشور‌های اسلامی و همگرایی و هم‌افزایی میان آنان، دارای نتایج مثبت در ثبات و آرامش فراگیر و زمینه ساز کاهش مداخلات سودجویانه خارجی در مسائل منطقه است و جمهوری اسلامی ایران از چنین رویکردی استقبال می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، روز گذشته نشست فوق العاده اتحادیه عرب درباره سوریه و سودان برگزار شد و مشارکت هیئت‌های سوری در نشست اتحادیه عرب از سر گرفته شد. بیانیه پایانی نشست اتحادیه عرب اعلام کرد که مشارکت هیئت‌های سوری در نشست‌های شورای اتحادیه عرب از سرگرفته می‌شود.

این بیانیه از تشکیل کمیته تماس وزارتی متشکل از اردن، عربستان، عراق، لبنان و مصر برای پیگیری بیانیه امان خبر داده و بر ادامه گفتگوی مستقیم با دولت سوریه برای دستیابی به حل فراگیر بحران که همه پیامد‌ها را در نظر بگیرد، تاکید کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->